Monday, November 06, 2006

SADDAM WIRA ISLAM

Dunia telah dipamirkan dengan jangkaan saorang lagi wira Islam sunnah akan disahidkan kerana menentang kehendak saitan barat (meminjam gelaran yang digunakan oleh Chavez dari Vanesuala) terhadap Bush dan Bleir.

Setan yang berpengaruh telah berjaya menghapuskan mana-mana pemimpin dunia yang tidak sependapat dan menentang mereka selama ini, dan sekarang dari kalangan orang Islam dalam misi menentang pengganas.

Setiap orang Islam adalah pengganas bagi yahudi, dengan kehendak (yahudi) tuhan duit dan kuasa bagi setan-setan berdua dari barat itu. Maka mereka pun melancarkan perancangan menggelar, mencari dan menghapus orang Islam yang digelar pengganas.

Didalam misi untuk menghapuskan seseorang pemimpin Islam yang akan sama menjadi mangsa (bunuh dua burong dengan satu baru) ialah termasuk orang Islam yangn terdiri dari kanak-kanan, surirumah dan laki-laki rakyat yang tidak berdosa.Dalam erti kata lain ialah penghapusan umat Islam dijalankan serentak.

Sebenarnya dunia ini terbahagi kepada dua, satu untuk Islam satu untuk barat. Mereka dengan fahaman dan kepercayaan agama yang sesat dan tunggang langgang dan kita yang bercita-cita mendamaikan dunia dengan sunah Rasullallah. Persoalaan nya siapa sebenar manusia pengganas ini?

Yang menceroboh dan membunuh rakyat sesebuah Negara diangggap pejuang bagi yang berfahaman tunggang langgang di dunia ini. Yang kena ceroboh dan kena bunuh dan yang mempertahankan maruah bangsa dan tanah air dianggap pengganas oleh mereka dan kuncu-kuncu mereka termasuk sebahagian umat Islam. Apa nak jadi dah dengan dunia ini.

Pergolakan dikalangan umat Islam memang kecoh. Ada puak yang menggangap puak seah tidak betul dan begitulah disebaliknya. Kalau sekarang Ahmedinajed yang berani mengecam Bush, Blair dan Olmert sebagai Setan merupakan wira puak seah, dan dengan tumbangnya Saddam siapa ganti beliau bagi pihak sunnah?

Ada Wira Islam yang maseh diburu Setan-setan itu dan kuncu-kuncunya dikalangan orang yang mengaku islam sunnah ia itu Osama Laden tetapi beliau bukan pemimpin yang bernegara. Beliau juga pelarian dikalangan pemimpin mazahab beliau sendiiri.

Ya Allah lahirlah seorang pemimpin yang mempunyai negeri dan rakyat dikalangan umat Islam yang berfahaman sunnah sebagai ganti Saddam Hussin yang akan engkau ambil nanti. Amin.. ..

Pak Tani

1 Comments:

At 6:03 AM, Blogger syahid_zul said...

Ummah ini terlalu kurang orang yg benar2 boleh dianggap wira..

 

Post a Comment

<< Home