Tuesday, November 21, 2006

BERITA TERBARU

MENTERI PERINDUSTERIAN LEBNON PIERRE GEMAYEL DI BUNUH

Telah ditembak di Beirut semasa memandu dan telah mati setelah sampai di Hospital.

Setakat ini anak Rafeq Hariri bekas Perdana Menteri Lebnon yang juga mati dengan letupan bom sebelum ini menunding jari kepada Syaria yang dianggap bertanggung jawab terhadap pembunuhan itu, sama saperti pembunuhan bapanya.

Dilihat daripada lapuran berita terbaru dan gambar yang dipaparkan, Gemayel telah di tembak dengan beberapa das tembakan, melihat kesan lubang yang terdapat pada cermin kereta yang beliau naiki.

Pierre Gemayel adalah adik kepada Amien Gameyel yang pernah menjdai Presiden Lebnan sebelum ini.

Pembunuhan ahli politik di Lebnan sudah jadi kebiasaan, walau bagai mana pun setiap ahli politik Lebnan di bunuh tuduhan akan di tujukan kepada Syaria yang merupakan paksi pengganas Islam.

Bagi kematian menteri yang terbaru ini macam sudah dirancang awal, setelah beberapa jam berlaku semua yang ditemuramah semua menuduh Syaria terlibat. Mereka semua terlupa memberi peluang Kerajaan yang dipilih oleh rakyat Lebnan berhak menyisat dahulu siapa yang melakukan nya sebelum terus menuduh Syaria.

Yang di bunuh ini dari kalangan Keristian yang konon nya mendapat sokongan banyak rakyat Lebnon. Walau apa pun agama mereka yang dibunuh tuduhan tetap kepada orang Islam yang ganas yang di taja oleh Syaria.

Inilah dunia yang dikuasai oleh Barat, Semua kemudahan perhubungan IT,TV yang mereka kuasai jawapan kepada soalaan siapa yang bertanggung jawab di Lebnon ialah Syaria. Setelah disiasat kelak munkin Iran akan dapat sikit habuan dari kejadian ini.

Untuk pengetahuan umat Islam di Malaysia, di Lebnon ini ada juga puak Setan yang baru-baru ini berperang dan menyerang Lebnon selama 30 hari duduk sebagai rakyat Lebnon. Tidak kurang juga puak-puak sesat agama yang berhati yahudi menyokong yahudi berlepak dengan bebas di Lebnon.

Orang-orang bukan Islam ini tidak di tuduh, kerana mereka ini baik-baik dengan Setan. Dalam kaca mata pemimpin Setan macam Bush, Bleir dan Howerd. Howerd yang dekat dengan kita pun sama juga perangainya dengan dua ekor Setan besar tu. Apa juga berlaku yang melakukan yang buruk-buruk ini orang Islam yang konon nya ganas dan Negara Islam yang tidak ikut dicucuk hidong oleh Setan itu tetap di angap paksi pengganas.

Yang sebok menuduh Syaria ini macam semua nya dirancang awal-awal skrip lakunan ini. Dan yang lawak tengok ialah setengah jam selepas kejadian Saad Hariri terus tuduh Syaria, yang juga maseh benci Syaria yang kononnya juga bertanggung jawab membunuh bapak dia. Puak-puak ini lansung tidak terlintas memikirkan yang Setan-setan yahudi yang berkeliaran di itu melakukan kerja terkutuk itu.

Hisbullah dengan jelas mengutuk kerja-kerja setan itu. Dan mendesak kerajaan yang sah dan pegawai keselematan yang mengawal menteri itu patut menyisat dan bertanggung jawab atas kejadian tersebut.

Pada manusia yang libral yahudi yang hidup di luar tanah Palestin yang di rampas semuanya baik dan tidak melakukan kejahatan macam puak mereka yang ada dalam jewis state itu.

Ini lah dunia kita sekarang, orang Islam kononnya semuanya jahat dan ganas. Di negeri kita pun nampaknya ada orang Melayu yang berfaham sama dengan puak mereka ini yang telah menuduh ulamak kita penipu dan temberang besar. Baca laman-lam web yang menulis dengan menggunakan bahasa penjajah (inggeris) yang menulis dan menuduh orang Islam macam yahudi.

SEMUA YANG BURUK DAN KEJI SEKARANG NAMPAKNYA DILAKUKAN OLEH ORANG ISLAM apalah nasib umat diakhir zaman ini.

Inilah dunia yang terlalu mengagung-agungkan duit.wang, doller atau ringgit. Hati mereka ini dibutakan dengan fahaman Islam. Do’a kita semuga mereka ini tidak terus sesat, syirik dan jadi munafik. Semuga Allah melindungi mereka-mereka ini.

Untuk hidup didunia ini diharap tidak semuanya mementingkan wang dan kehidupan dunia lebih-lebih sehingga lupa semuanya akan masuk kubuh bila-bila masa saja.

Ingatlah selalu HIDUP DAN MATI kuasa menentukan nya tidak ada ditangan manusia. malaikat maut sahaja yang tahu...

BILA kita akan dicabut nyawa oleh nya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home