Saturday, December 09, 2006


Hanya askar dengan peralatan tercanggih amerika dapat mengenal pasti dalam sesebuah bangunan itu ada taliban atau tidak. Ini kerana;

Jurucakap askar amerika memberi kenyataaan pada hari Jumaat 8hb bahawa terdapat dua wanita dari seramai 20 orang al Kaeda yang terbunuh dalam pengeboman mereka.

Sungguh cangih peralatan amerika sehingga satu keluarga rakyat tempatan Irak itu dikatakan pengganas al Kaeda.

Saorang rakyat tempatan yang memberi kenyataan berkata ini lah kerja penjajah di Negara mereka yang telah selalu membunuh rakyat tempatan tetapi menipu dunia bahawa yang mereka serang dengan bom atau roket selalunya Al keada, tetapi yang menjadi mangsa orang awam dan keluarga tempatan.

”Beliau mahu Dunia tahu penipuan yang agen Bush lakukan di Irak selama ini”

17 mayat termasuk 6 kanak-kanak dan 8 wanita telah ditemui dari runtuhan bangunan angkara kekejaman askar amerika di Irak itu.

Tidak ada beza antara amerika dengan israil, dua kembar saitan ini sama saja amalan mereka menipu umat Islam seluruh dunia.

Persoalaan nya apa tindakan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu terhadap mereka ini, ketetapan telah banyak kali dibuat tetapi semua dibakul sampah je. Rasanya Osama dan Hisbullah saja yang dapat mengajar mereka ini.

Mari kita tengok tindakan dari mereka itu. Kita semua hanya boleh lihat dan berdo`a semoga Allah melindungi rakyat yang tidak berdosa di Irak dan di Palastin yang hari-hari dibunuh itu.

Telah jadi kebiasaan sekarang,

yang cerdik menipu......

yang kuat menindas......

yang berkuasa mengongkong......

yang bodoh mengampu.....

hanya yang beriman dapat melihat.

Wallah hu`alam.




0 Comments:

Post a Comment

<< Home