Saturday, December 30, 2006

SADDAM HUSSEIN DI GANTUNG

Terbaru di hebahkan ke seluruh pelusuk bumi dunia ini, bekas presiden Iraq itu telah menjalani hukuman gantung yang di kenakan oleh regim penjajah yang memerintah Iraq sekarang pada jam 3.50GMT 30 Disember, sebagai penutup tirai tahun 2006.

Dengan terlaksananya hukuman yang dijatuhkan oleh puak-puak yang berkuasa di Iraq itu yang mengandungi puak kurdis dan seah, maka berakhirlah kononnya era Saddam dan kabilan puak Sunnah yang berkuasa secara kuku besi selama ini di Iraq.

Kediktatoran puak sunnah yang memerintah bumi arab di telanjang dan didedahkan kepada dunia bahawa mereka-mereka ini adalah pemerintah kuku besi yang memerintah dunia arab.

Yang sedang berkuasa tersenyum melihat setan yang memerintah dunia digunakan oleh puak seah dan kurdis menelanjangkan Saddam Hussein dan kroni-kroninya kepada dunia. Yahudi gembira melihat metlamat mereka menghancurkan pemerintahan puak sunniah di Iraq tercapai dengan kerjasama orang-orang kurdia dan saeh yang makan diatas tapak tangan setan amerika sebelum ini.

Mereka yang memerintah Iraq hari ini adalah mereka yang lari dari Iraq dan ditanggung makan oleh amerika untuk dihantar balik ke Iraq memerintah negara tersebut dengan perangan Yahudi.

Lihat lah dunia Islam dengan umatnya yang sentiasa memikirkan persoalaan hidup untuk diri sendiri, untuk berkuasa, untuk kaya, untuk mewah, untuk berbagai lagi demi perut sendiri. Jangan tanya yang menjadi mangsa siapa. Itu lah pencapaian puak-puak dan fahaman- fahaman agama yang hidup di bumi arab dan telah juga berjangkit di bumi-bumi orang Islam lain di dunia yang terbentang luas oleh Allah ini.

Hari ini giliran Saddam diambil nyawanya oleh munkar nangkir, hukuman yang dijalankan merupakan penyebab saja yang di tentukan oleh Yang Maha Esa. Besok hari Ahad umat Islam khususnya Islam sunnah akan menyambut hari raya Aidil Adha, hari yang mana juga dilaksanakan korban. Hari ini Sabtu merupakan hari buat Yahudi melaksanakan korban mereka dengan yang dikorbankan ialah Saddam Hussein.

Perang yang di istiharkan oleh zainis amerika yang dikepalai oleh Bush dengan kerjasama Bleir terhadap Islam telah mendatang kan hasil, seorang yang dikatakan diktator oleh media barat telah menjalankan hukuman nya hari ini, oleh itu lihatlah pemimpin dunia yang beragama Islam, kalau kamu tidak tunduk dengan kehendak setan-setan zainis itu kamu juga akan menerima nasib yang sama. Yang menentang macam kroni-kroni Sadam Hussein terhadap pencerobohan kafir dibumi mereka dijangka mendapat shahid disisi suhadah yang lain di alam akhirat kelak. Yang takut menentang dan terus tunduk akan kehendak setan amerika mati juga menghadapi mati diatas katil macam ayam-ayam yang dijangkit vairus.

Oleh itu marilah kita cermin diri kita dalam persoalaan perang menghancurkan Islam oleh setan-setan yang menguasai dunia hari ini itu. Yang paling perlu diberi perhatian ialah perang halus mereka melalui saluran mudah yang menular disekeliling kita di Malaysia ini.

post oleh: petani.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home